.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیت‌الله یزدی: در آینده نزدیک انتخابات مهمی پیش رو داریم
آیت‌الله یزدی: در آینده نزدیک انتخابات مهمی پیش رو داریم

با سخنان رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم انتخابات مجلس شورای اسلامی نهم در جناح اصولگرا وارد فاز جدید خود شده است.

هر چند حدود یک ماه پیش با برگزاری انتخابات هیات رییسه جدید، مجلس هشتم وارد سومین سال فعالیتش شد و هنوز حدود دو سال از عمر مجلس باقی است دبیر شورای عالی حوزه علمیه قم در دیداری که با جمعی از مدیران و فرماندهان سپاه و اعضای هیات علمی دانشگاه امام حسین(ع) داشت به این انتخابات اشاره کرد و گفت: باید بیدار و هوشیار باشیم؛ چراکه در آینده‌ای نزدیک انتخابات مهم و سرنوشت سازی را پیش رو داریم و بدانیم که همین دشمنانی که امروز به دلیل این‌که حرف‌های آن‌ها مشتری ندارد، بر سر خود می‌زنند، منتظر همان روزی هستند تا بتوانند دوباره خود را احیاء کنند.

وی تاکید کرد: اگر کسی بخواهد در مقابل نظام بایستد، در نهایت باید عقب نشینی کند؛ چراکه نظام، هیچ‌گاه از اصول و آرمان‌های خود کوتاه نمی‌آید.

به گزارش رسا رییس دبیرخانه مجلس خبرگان در بخش دیگر این دیدار تاکید کرد:هرگاه مردم پشت سر فقهای اسلام قرار گرفتند، فقهاء توانسته‌اند، کارهای موثری را انجام دهند، که برای نمونه می‌توان به جریان معروف میرزای شیرازی و تحریم تنباکو اشاره کرد که مردم با حمایت خود از فتوای ایشان، نقش مهمی را در این رویداد مهم ایفا نمودند.

وی نمونه دیگر اثربخشی مهم مردم در پیشبرد اهداف اسلامی توسط فقها را انقلاب کبیر اسلامی ایران دانست و گفت: مجتهد و فقیه بزرگی چون امام خمینی(ره) توانست با پشتوانه مردم به عنوان یک برگ برنده، نظام پوسیده طاغوت را ساقط کرده و نظام اسلامی را در ایران ایجاد کند.

رییس جامعه مدرسین خاطرنشان کرد: امروز به برکت نظام اسلامی ایران، در سایه اسلام و ولایت یک فقیه و مجتهد بزرگ یعنی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای قرار داریم و باید قدر آن را بدانیم.

وی پیشرفت و استقلال جوانان در تمامی زمینه‌های علمی را از برکات دیگر انقلاب اسلامی ایران داسنت و افزود: به گونه‌ای که اگر چشمان‌مان را باز کنیم، پیشرفت‌های عظیمی که در این سال‌ها صورت گرفته است، را می‌توان مشاهده کرد.

وی با اشاره به توطئه‌های معاندین نظام اسلامی، یادآور شد: دشمنان ملت ایران، تنها به دلیل این که کشور ایران پیشرفت کرده است، با آن مخالفت می‌کنند؛ چراکه نمی‌توانند، مانند سابق نفت ما را به صورت مجانی ببرند.

یزدی خاطرنشان کرد: تا اسلام هست، فتنه و دشمنی هم وجود دارد، بر این اساس نباید در مقابل دشمنان کوتاه بیاییم، علاوه بر آن نظام اسلامی هم هیچ‌گاه در مقابل خواست‌های نامشروع داخلی و خارجی تسلیم نمی‌شود.

وی با اشاره به سخن معروف امام راحل مبنی بر این که «پشتیبان ولایت فقیه باشید، تا به مملکت شما آسیبی نرسد»، اظهار کرد: اگر مردم از ولایت فقیه فاصله بگیرند، من و شما، حوزه و دانشگاه، و ... از هم جدا باشیم و در کشور تفرقه حکم فرما باشد، کشور دچار آسیب جدی خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: هدف اصلی دشمنان نظام اسلامی ایران، از ایجاد تفرقه‌ها به هر شیوه ممکن، شکستن ستون خیمه نظام اسلامی یعنی ولایت فقیه است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.